Over ons

Veel onderzoeken hebben aangetoond dat mensen die alleen zonder medicijnen een verscheidenheid aan fruit, groenten en vis aten, gemiddeld vijftig procent minder depressief waren dan mensen die een vetrijk, suikerachtig snackdieet aten. Voeding is zo belangrijk voor een breed scala aan ziekten. Als uw immuunsysteem en lichaam in het algemeen niet de voedingsstoffen krijgen die het nodig heeft, hoe kan het u dan helpen een positieve kijk te hebben en ziekte op afstand te houden? Ik zou voeding en lichaamsbeweging moeten zeggen; omdat lichaamsbeweging het tweede belangrijkste is dat u kunt doen voor depressie en gezondheid in het algemeen.

Het belangrijkste punt om te onthouden bij het kiezen van natuurlijke producten voor depressie, is te weten of ze mogelijk de huidige medicijnen die u gebruikt, kunnen verstoren. Iedereen reageert anders op kruidengeneesmiddelen of -supplementen, dus het is raadzaam om met uw arts te overleggen of u door een arts voorgeschreven antidepressiva gebruikt.

Ten tweede moet u weten hoe een bepaald supplement werkt om depressieve stemmingen te verminderen of te elimineren. Omega-3 visolie kan bijvoorbeeld helpen bij depressie, stemmingsstoornissen en bipolaire stoornissen, maar kan reageren met bloedverdunners zoals Coumadin. Visolie verdunt ook van nature het bloed, dus als u een bloedverdunner met visolie gebruikt, kunnen de twee die samen worden gebruikt, uw bloed te veel verdunnen zodat het niet stolt.